cześć, witam was,
temat jest o tyle ciekawe o ile macie na prawdę do czynienia ze sztuką, lub sami tworzycie
jestem muzykiem samoukiem, trochę sobie skrobie na komputerze, pisze teksty
nasunęło mi się kilka wniosków...
jak myślicie, dla czego tworząc odczuwamy po dokonanym fakcie zmęczenie,
doba ma 24 godziny, po 3 godzinach pracy czuje się wykończony, i tak sobie myślę, że tworząc, nawet jeśli ci coś dobrego nie wyjdzie, oddajesz część siebie, zostawiasz duszę i serce, energie w tym co tworzysz i potrzeba ci czasu na regeneracje stąd zmęczenie, ale posłuchajcie tego... w świecie zachowana jest równowaga, dobro ze złem... czerń, biel, radość smutek, jeśli tu jest czarno tam jest biało, jest równowaga, i teraz tworzę, więc co? produkuje nową energię? wydaje na świat "dziecko" ? przecież nie może być niczego za nad to co już jest w tym świecie bo nie będzie równowagi, więc jaki mamy kolejny wniosek? artysta tworząc, potrafi zmysłami,(uporządkowanym zbiorem ruchów który odnajduje instynktownie) kumulować energię - czytaj emocję, zbierać ją, przenosić z jednego miejsca w drugie, artysta nie tworzy czegoś nowego ale dzięki czemuś czego nie pojmujemy czyli dzięki talentowi potrafi artysta przebudowywać... nie jest bierny w kontakcie z duchową sferą tego świata, jest z nią w stałej interakcji,
teraz jest następny wniosek, otóż z tego co pisałem wynika, że artysta wie więcej niż ktoś powiedzmy przeciętny, więc... ciężko być artystą ponieważ zna on - nazwijmy to - pewną prawdę, która innym jest obca, warto zwrócić uwagę, że prawda jest wartością ciężką, ciężko wędrować z nią na ramieniu po drodze życia, dla czego uważam że prawda jest ciężką wartością? ponieważ otwiera nam oczy na bezsens i bezcel ludzkości... popatrzcie na dzieje naszej rasy... ile błędów bez wyciągniętej nauki, długo by o tym debatować
chcę też ponowić temat który już pisałem, ponieważ może ktoś wszedł dziś po raz pierwszy na forum