jw.
w sobote mam 100dn i nie stac mnie na żele czy akryle u kosmetyczki a moje wlasne paznokcie nie wiem z jakiego powodu łamią się nawet po obcieciu ich na rowno ze skora :/
wiec mam zamiar kupic jakies sztuczne paznokcie w sklepie kosmetycznym tylko chcialabym zeby mi sie trzymaly te kilkanascie godzin.. znacie jakies dobrre kleje?
i jeszcze jedno. mam dosc szerokie paznokcie , czy przy zakupie mozna wybrac rozmiar paznokci? :D
sztuczne paznokcie strona 1 z 2
Nie znam się na tipsach ale kiedyś dawno tam kupiłam w Rossmanie takie french i gdy nakleiłam je na paznokcie trzymały się kilka dni a klej był w zestawie i był nawet dobrej jakości. Jeśli chcesz kopić klej osobno to też dostaniesz je w Rossmanie ostatnio nawet patrzyłam na nie. Spytaj też Pani w sklepie które są najlepsze i dobrze trzymają. Choć zastanów się dobrze czy je chcesz bo ja kiedyś nie przyzwyczajona do długich paznokci zafundowałam sobie tipsy i kompletnie nic w nich nie umiałam zrobić nawet buta założyć ;D
moim zdaniem takie gotowe tipsy wyglądają ohydnie...
na pewno któraś z Twoich koleżanek robi żel/tipsy u siebie w domu.. może zrobiłaby Ci jakaś?
na pewno nie wydałabyś więcej niż 20-30 zł. z tego co się orientuje to takie wlasnie sa ceny ;)
Można ale widziałam u mojej koleżanki z klasy, że u niej sztuczne wyglądały tragicznie bo tez ma szerokie paznokcie ;/
nie masz znajomej robiącej tipsy? u mnie w klasie dwie dziewczyny się tym zajmują i po znajomości biora 30 zł
Jak jeszcze nie było żelowych to wiem, że moja mama zawsze sobie takie robiła. W jednym opakowaniu masz chyba 20 paznokci różnych rozmiarów. Może sobie je przykładać jak chcesz i piłować. Klej nie jest za dobry. Niszczy bardzo płytkę i często po kilku dniach puszcza i paznokcie odpadają. Jeżeli jesteś cierpliwą osobą to możesz spróbować, ale ja bym radziła Ci pójść do kosmetyczki lub jakiejś znajomej.