Cześć. Mam kilka dylematów i liczę na pomoc.
1. Dobry i niedrogi rozświetlacz do twarzy? Będzie użyty prawdopodobnie tylko 1 raz.
2. Fajny balsam do ciała z drobinkami? Taki wiecie, żeby były małe drobinki które mienią się w świetle (chcę, żeby coś podkreśliło moją opaleniznę, balsam może byc brązujący, nie przeszkadza mi to)
3. Jestem zupełnie zielona jeśli chodzi o sztuczne rzęsy. Jakie najlepsze? Z jakim klejem? Lepsze kępki czy całe?
chciałabym wszystkie zakupy zrobić w rossmannie , ewentualnie w sephorze/inglocie itp bo niestety, ale na zamówienia przez internet nie mam już czasu
czy istnieje w PL jakiś sklep z sukienkami asos? jestem skłonna pojechać nawet do innego miasta.. z neta zamówić nie zdążę. strasznie podoba mi się ta sukienka, wiecie gdzie mogłabym kupić podobną? w moim mieście sa raczej kiepskie sklepy z sukienkami..
http://images.asos.com/inv/media/6/0/1/4/1834106/red/image1xxl.jpg
dziękuję :*
lista tematów
troche pytan strona 1 z 2
Konto usunięte: 3. Jestem zupełnie zielona jeśli chodzi o sztuczne rzęsy. Jakie najlepsze? Z jakim klejem? Lepsze kępki czy całe?
chciałabym wszystkie zakupy zrobić w rossmannie , ewentualnie w sephorze/inglocie itp bo niestety, ale na zamówienia przez internet nie mam już czasu
najlatwiej kupic cale w inglocie i ich klej

standardowego sklepu asos nigdzie nie ma.
jesli bardzo ci zalezy mozesz znalezc na allegro w odleglosci na ktora mozesz dojechac

wiesz co, ostatnio byłam na photoblogu tej całej HONEY i ona tam prowadzi bloga modowego, gdzieś w notkach jest link i jak trochę w nim poszukasz to znajdziesz linki do chyba dwóch sklepów z sukienkami, gdzie właśnie można przyjechac sobie po sukienke, wydaje mi się że widziałam podobną
mam czarne skrzydła,muskam nimi stopy aniołów...