Witam , mam otóż taki problem, że planuje zakup jakiegoś dobrego aparatu. Zależy mi na tym, aby robił ostre zdjęcia w intensywnych barwach. Mam zamiar przeznaczyc na zakup mniej więcej 1000 zł. Nie znam się na tym, na co należy zwracać uwagę przy zakupie :) . Jednak pod uwagę brałam następujące aparaty :
1. Nikon Coolpix L120
2. Fujifilm Finepix s4000
3. Olympus SP-800 Ultra Zoom
Jeżeli macie jakieś inne propozycje to chętnie wysłucham :)
lista tematów
Który aparat lepszy
Hs 10, z Fuji. Ewentualnie z braku laku Hasselblad H4D-60. Trochę droższy od tych które zaprezentowałaś ale zdjęcia robi na prawdę ostre.
Tu masz przykład (ze starszego modelu 40)

Tu masz przykład (ze starszego modelu 40)

Może jakiś kompakt z wymienną optyką SONY NEX3 albo jakaś starszą lustrzankę :)
Ale ten Fujifilm Finepix s4000 tez może być
Ale ten Fujifilm Finepix s4000 tez może być
ja mam pierwsza lustrzanke sony alfa 350 moj pierwszy aparat
mysle ze lepiej bedzie jakbys jeszcze dolozyla troche kasy i kupila cos takiego
ja trafilam na oferte sony alfa 350 , 18-70, 55-200 dwa obiektywy i dałam 1500zl
jestem baaardzo zadowolona
;D
ja trafilam na oferte sony alfa 350 , 18-70, 55-200 dwa obiektywy i dałam 1500zl
;D
Jeżeli chodzi o wypisane modele wybrał bym
z racji tego że używam starszego modelu ; ) i jestem zadowolony
z racji tego że używam starszego modelu ; ) i jestem zadowolony
Konto usunięte: ja mam pierwsza lustrzanke sony alfa 350 moj pierwszy aparat
;D