Witam Kochani,
coraz większymi krokami zbliża się do nas jesień. Co za tym idzie, postanowiłam odnowić moją szafę. Mam baardzo dużo ubrań i dodatków; problem jest w tym, że nic do siebie nie pasuje. Może nie do końca 'nic', jednak większość rzeczy to każda z innej bajki. Nie potrafię się opanować w sklepie, wracam do domu, po jakimś czasie odnajduję daną rzecz i dochodzę do wniosku, że wcale nie jest mi potrzebna do szczęścia.
Za 'namową' autorek artykułów o modzie kupiłam m.in. białą koszulę, czarne spodnie, buty w stonowanych kolorach, dopasowany płaszczyk, jednak brakuje mi tego czegoś. Nie mam swojego stylu.
Jestem studentką, chciałabym mieć wygodne ubrania, ale jednocześnie ładnie i kobieco w nich wyglądać.
Jak łączyć ubrania i dodatki ? Co absolutnie mieć w szafie jesienią ?
Liczę na wyczerpujące odpowiedzi.
Pozdrawiam, Ania.
lista tematów
Co dolega mojej szafie..?
Ja proponuję podpatrzeć jak łączą różne elementy stroju dziewczyny na http://www.stylistka.pl/szafiarki/ , bardzo lubię przeglądać wszystkie po kolei.
Poza tym proponuję pozbyć się (jeśli masz) tzw. "uprzedzeń kolorystycznych" i odważnie łączyć różne kolory i odcienie. Niektórzy ludzie nie kupią sobie np. brązowych spodni, bo im wizualnie nie będzie pasował do nich żaden kolor, lubią zestawienia np. czerń, biel + element koloru. A tak będzie można dużo więcej zestawów wykombinować. Mam nadzieję, że trafiłam : )
styka51: Weź wrzuć zdjęcia wszystkiego co masz, łącznie z butami i dodatkami, a ktoś tu na pewno jakieś ciekawe zestawy wyczaruje ;)
Dokładnie!
Ludzie mówią, weź się lecz się, sam się weź się, lecz się, kur.wa, co jeden lepszy ekspert.
nie martw sie, wiekszosc Polek nie ma

to moj ulubiony styl smart - casual, musze byc smart w pracy, ale casual na tyle, by wygodnie z synem do przedszkola zajechac :D
mow co masz i cos sie zawsze wymysli :)