malami81
malami81
  12 апреля 2011 (pierwszy post)
Czyli hulaj dusza - bana nie ma
(możecie tu nawet nabijać o tych Waszych lodach sojowych)

Jedyne o co proszę - to o zachowanie kultury i brak kłótni
iFeelSooLost
iFeelSooLost
  31 октября 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: Nie wiem, nie znam się, ja tylko obserwuje z boku i dla mnie to żenada.

tak jak dla mnie jest żenadą, że w swojej sprawie - kiedy masz zatargi z massacre i prinza potrafisz sie odezwac i miec pretensje, a kiedy robi to kto inny to nazywasz to żenadą. bo taka prawda.
massacre
Reputacja: -55 | BluzgometrTM: 26
massacre
  31 октября 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: by nieposzli bo niska szkodliwosc czynu

pojdzie do lekarza i dostanie kwitek, ze nabawila sie:
a) depresji
b) nerwicy
c) atakow lekowych
d) jej zycie rodzinne pogorszylo sie (w tym zycie seksualne)
e) wszystko z powyzszych
Kwitek od lekarza zawsze pozwoli wygrac tego typu sprawy, no i przede wszystkim zanegowac niska szkodliwosc czynu.
Niestety podejrzewam, ze co najwyzej to zasugeruja tobie leczenie.

"We know through painful experience that freedom is never voluntarily given by the oppressor; it must be demanded by the oppressed." MLK, Letter from the Birmingham Jail

ChuckNorris1991
ChuckNorris1991
  31 октября 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: tak jak dla mnie jest żenadą, że w swojej sprawie - kiedy masz zatargi z massacre i prinza potrafisz sie odezwac i miec pretensje, a kiedy robi to kto inny to nazywasz to żenadą. bo taka prawda.