Witam.
Zamówilam dzisiaj piękną kołdrę puchową 160x200 + poduszki itp. Ale jest to duża kołdra i nie mamy do niej pościeli.
Ostatnio bardzo modne są pościele w różnokolorowe wzory, flanelowe, z kory, z satyny, z bawełny.
Jestem w tym zupełnie zielona?
1. Jakie pościele są hmm najładniejsze? Z kory? Z flaneli? Z bawełny? Z satyny?
2. W jakich się Wam najlepiej śpi?
3. I najważniejsze: widziałam mnóstwo pościeli na allegro, np. z kory w cenach od 60 zł, wydaje mi się mało Ile trzeba dać za dobrą pościel?
4. Które pościele są lepsze na lato a które na zimę?
Pozdrawiam :-)
lista tematów
POŚCIEL. Jaka najlepsza? strona 3 z 3
Konto usunięte: Jestem w tym zupełnie zielona?
1. Jakie pościele są hmm najładniejsze? Z kory? Z flaneli? Z bawełny? Z satyny?
2. W jakich się Wam najlepiej śpi?
3. I najważniejsze: widziałam mnóstwo pościeli na allegro, np. z kory w cenach od 60 zł, wydaje mi się mało Ile trzeba dać za dobrą pościel?
4. Które pościele są lepsze na lato a które na zimę?
1. Wszystko, tylko nie kora
2. bawełna, flanela
3. od 50 zł w gorę...
4. na lato - bawelna,kora, satyna
nazime - bawelna,flanela...
dla mnie to jakas totalna bzdura opierana na fantazji tego jakby to sie spalo w satynie - faktycznie to sie w niej pocisz, nie ma w niej nic zimnego. bawelna jest chlodniejsza na lato. satyna jest zimna moze przez 5 minut lezenia w niej.
"We know through painful experience that freedom is never voluntarily given by the oppressor; it must be demanded by the oppressed." MLK, Letter from the Birmingham Jail
massacre: dla mnie to jakas totalna bzdura opierana na fantazji tego jakby to sie spalo w satynie - faktycznie to sie w niej pocisz, nie ma w niej nic zimnego. bawelna jest chlodniejsza na lato. satyna jest zimna moze przez 5 minut lezenia w niej.
Mam taką kołdrę i się w niej nie pocę.

Może kwestia tego, że w tym chłodku, który utrzymuje się przez te, jak mówisz, 5 minut, szybciej zasypiam i potem to już mi zwisa.